4 Nisan 2008 Cuma

Çocukken kavrayamadığımız şeyler.





Severek takip ettiğim sitelerden çocuklaçocuk tarafından mimlenmişim biraz zoraki olarak.Hemen zevkle cevap vereyim.
Çocukken radyo ve televizyonu bi türlü kavrayamazdım.Radyoda sürekli şarkıcılar değişir sanırdım.Televizyondakileri ise kablonun içinde.Birde Ediz Hun'u Edison sanıp filmini izlerken ''vay be adama bak'' derdim ''elektiriği bulmuş!!!''.En çok bayram harçlığı vereni ailenin en zenginleri sanırdım onların çok parası var ve hiç bitmez gibi gelirdi.Birda babam harçlıklarımızı bütünlemek isteyince vermezdim ben sana birsürü para vercem sen bana bir tane derdim. halbuki paramız 11 lira ise babam 15 liraya yuvarlayıp bütünlerdi.Edip Akbayram'ın adını Edi Pakbayram sanır birazda saçlarından olsa gerek ona hep yabancı biri gibi bakardım.Çift katlı otobüslerdeki tuvaletlere çiş falan yapınca yola düştüğünü düşünürdüm.
Şimdilik aklıma gelen bunlar.Bende sevgili Başak ve Pınar'ı mimliyorum....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder