4 Nisan 2008 Cuma

Rüya (mim)

    25032008260

   Gözlerini yumdu kadın,kokusunu içine çekti yüzlerce kez... Her nefes alışında ciğerlerini bu kokuyla doldurmak istercesine derindi soluk alışı ;verirken onu incitmemek istercesine dikkatli, hassas... Öpüyordu her akşam  o uykuya dalana kadar içten ,sevdalı sanki sonmuş gibi. Şükrediyordu her öpüşte o minik dudakları...

   Uyuyordu, omzundaydı tüm dünyası.Baktı baktı inanamadı... Böyle kalmalıydı bir ömür razıydı.Yavaşça kalktı kucakladı sevdasını, tatlı düşlere bıraktı...

 

 

Sevgili Pınar beni mimlemiş.Mim konusu 50 kelimelik bir hikaye yazmak. Bende yukardaki kısa hikayeyi yazdım.Benim hikayemi.Her akşam yaşadığım mucizevi hikayeyi. Bende yeni tanımaya başladığım ve bundan büyük mutluluk duyduğum Serap ve sevgili Serpil'i mimliyorum.Kolay gelsin....

2 yorum:

  1. çok hoşuma gitti...o an insanın bırakası gelmiyor...
    teşekkürederim canım

    YanıtlaSil
  2. aynen öyle pınarcım ama benide çoğu zaman uyku bastırmış olduğundan bırakıp yatmaya gidiyorum.

    YanıtlaSil