19 Temmuz 2008 Cumartesi

Haftadan karma...

IMAG0411

Rüzgar'la milkshake içtiğini zanneden Nazlı,içtiğinin buz gibi kakaolu süt olduğunu anlayamadı.

IMAG0417

Bu balonla oynamanın en eğlenceli yanı, patladığı andaki korku...

IMAG0414

Resmen en cadı kız...

IMAG0418

Lili'yi uyuturken..(Lili Nazlışın 2 katı büyüklüğünde bir bebek)

IMAG0421

Marka City'e giderken...(Mutlaka gidin güzel bi AVM)

IMAG0428

Yemeklerimizi bekliyoruz..

IMAG0437

Nazlı'nın yeni oyuncağı, annesi daha çok oynuyor onunla ,şarkı söyleyip dans eden ve bu sırada yürüyen kedi Garfiled...

IMAG0435

...

IMAG0446

Gemiz ooduumm...

IMAG0451

Yeni tokamla...

6 yorum:

  1. Lili'sini seveyim, ayağında uyutacak birde

    YanıtlaSil
  2. nazlı nazlı...dostum biz döndük.. sen de sanki bronzlaşmışsın biraz. öyle mi.. öptükk..

    YanıtlaSil
  3. krem sürdük ama yine azda olsa bronzlaştım dostum hoşgeldiniz sizde nasıldı tatil okuyorum bloğunu gerçi öptüm

    YanıtlaSil
  4. Bu nazlı resimlere poz verirken sırıtıcam diye dişlerini çıkarıyor ya bayılıyorummm bu pozlarına.

    lili de amma küçükmüş uyuturken bacakların ağrımasın.

    YanıtlaSil
  5. valla bende bayılıyorum ama güzel bir gülüş pozunu yakalayamıyorum hep burnu büzük :))

    YanıtlaSil