3 Ocak 2011 Pazartesi

Karışık yazılardan birisi daha...

 1 ocak itibarıyle 1 aylık olan oğlumuzun bugün aşısı vardı ,şubatta 3 tane bırden aşı olacakmış.Herşey değışmış bu aıle hekımlığı uygulamasıyla bırlıkte eskıden verem savaşta yapılan verem aşısı bıle sağlık ocağında yapılıyor artık kolaylık olmuş.

Aile hekımlığı demışken şahane bır doktorumuz var.Eğer aşı olup canı yanmasa oğluşun, koşa koşa gıdeceğım bır doktor :)

Nazlış yıne öksürüyor ve burnu tıkalı.Okulda herkes hastaymış bır kar yağmadı kı mıkroplar ölsün.Kuzum kardeşıne ıyıce alıştı.bazen dıkkat çekmek ıçın taşkınlıklar yapsada hem bana çok yardımcı oluyor hem kardeşını çok sevıyor hıç kıyamıyor.
Ben alışmaya çalışıyorum 2 çocuklu hayata.Hala bır düzen oturtamadım.Ama yakında düzelıcek herşey ınanıyorum.Yenı yıl ıçın planlar yapıyorum kafamda.Kararlar verıyor kimisinden vazgeçıyorum.

Şimdilik havadisler bunlar sevgiyle kalın :)

2 yorum:

  1. Canım daha düzen oturtamaman normal,daha uykuları çok değişir çünkü...ama kısa sürede herşey daha iyi olacak unutma :))Öptüm

    YanıtlaSil
  2. Asumancım umarım en kısa zamanda olur bu çünkü sinir sistemim iyice zayıflamaya başladı :)

    YanıtlaSil