11 Kasım 2010 Perşembe

Doğum günü kutlamasından çok bir mektup oldu bu benden sana....


Doğum günün bugün ve ben sabah unuttum kutlamayı.Halbuki her sene öpücükerle uyandırması içın Nazlışımızı  yollar uzaktan mutluluğunu izler mutlu olurdum o sabah.Nasıl üzgünüm şimdi bilemessin.

Seni ne kadar sevdiğimi yazsam şimdi eksik kalıcak biraz.Ailemiz büyüdükçe sevgimizde büyüyor sevgilim.Artık o kavak yelleri esen delikanlı değilsin.Sana baktığımda karşımda ne istediğini bilen,kendine güveni tam,sorumluluklarının farkında olan (yakında) iki çocuk babası olgun bir hayat arkadaşı,can yoldaşı sevgili,eş görüyorum.

Yakında kısa bir ayrılık yaşıcaz ve şimdiden bunun hüznü,telaşı,düşüncesi var gözlerimde ,kalbimde...Gitme diyemiyorum biliyorum bizim için gitmelisin.Kendim sensiz napıcağımı düşünürken birde kızımızı yokluğunda teselli etmem gerekecek ki bu en zoru sanırım.Sen döner dönmez oğlumuzu kucaklıcaz inş. ve dört kişilik bir aile olarak devam edicez yolumuza...

Sen herzaman mükemmel bir eş,harika bir baba,muhteşem bir sevgili oldun.Ben hala sana layık olma çabasında hala...Biraz daha yazmak isterdim ama gözyaşlarımı tutamıcam diye yazamıyorum.

Güzel yüreklim doğum günün kutlu olsun daha nice nice yaşlara kocaman ailemizle,sağlıkla,mutlulukla...

Seni çoooook seven çifte kalp :)

4 yorum:

  1. bundan daha güzel bir doğum günü kutlaması olamazdı
    allah bozmasın mutluluğunuzu :) hep ama hep mutlu olun :)

    YanıtlaSil
  2. Amin canım allah herkesin yuvasına huzur mutluluk versin inş.

    YanıtlaSil
  3. nice yaşlarınız olsun beraberce canm...

    YanıtlaSil