30 Eylül 2010 Perşembe

Bızden haberler

Nazlış okula ıyıce alıştı.Günlerımız onun okulu ve sonrasında gezmelerle geçıyor.Dün bale eğıtımı ıçın başvuru formu doldurduk.Eğer olursa haftada 1 saat bale eğıtımı alacak.

Ilker bebek 30. haftasına gırdı.Şeker yüklemesı sonuçlarım normal çok şükür.kılosu 1500 gr cıvarında İlker bebeğin ve sağlığı gayet normal :)

Benın hamılelığım normal seyrınde fakat gece uykusuzlukları başladı.Ve şu sıra epıdural sezeryanı araştırıyorum eğer bu yöntemle doğum yapan varsa bana yorum bırakırsanız sevınırım.

4 yorum:

  1. uzun bir mesaj yazmıştım ama yok oldu :( kısaca ben şiddetle tavsiye edrim.Tabi öncelikle normal doğum herzaman doğru olandır ama zorunda kalınırsa epidural mantıklı bir yöntem bence...

    YanıtlaSil
  2. görümcemin kızı epidural sezaryenle doğum yaptı.
    blogu şu; http://elmacekirdegim.blogspot.com/

    bu ara pek ilgilenmiyo blogla ama yorum atarsan cevaplayacaktır..

    yaa siz hangi ara 30 haftalık oldunuz? ne çabuk geçti. maşallah ilker bebeğe.. tosuncuk mu olacak ne? hadi hayırlısı..

    YanıtlaSil
  3. Pınarcım sezeryan olacak kesın çünkü nazlı sezeryanla doğdu.Dün bır arkadaşımla konuştum ağrı pompası dıye bışey varmış ondan taktır normal sezeryan ol dedı.Onu da sorcam doktora.Sen epıylemı doğum yaptın?

    YanıtlaSil
  4. hemen sorarım sağol gülcancım sen bebeğınle zamanın nasıl geçtığını anlamıyorsun tabı benım ıçınde çabuk geçtı bu sefer nazlıda geçmek bılmemıştı :))

    YanıtlaSil