3 Ağustos 2010 Salı

YENİ

Evet nihayet taşındık.Yerleştik,alışmaya başladık.Şimdi hoppidi hoppidi geziyoruz.Hatta öyle ki babamızdan bile geç gelir olduk eve .

Birde şu sıcaklar olmasa herşey yolunda şükür.Bebeğimiz için mavi kıyafetler seçmeye başladık.Nazlıdan ona kalabilecekleri ayıkladık,yıkayıp ütüleyip ablasının ona ayırdığı dolaba yerleştirdik.Evet erken biliyorum ama hem heyecan,hem bakalım ne eksiğimiz var görmek istedik.Birde göbekj büyüyünce kolay olmuyor bu işler tecrübeyle sabittir.

Hala internetimiz ve telefonumuz bağlanmadı telekomaygılar benden. O yüzden bulduğum ilk bilgisayardan yazmak istedim.

Şimdilik bu kadar esen kalın efendim :)))

7 yorum:

  1. Tekrar hayırlı olsun yeni eviniz,sağlıkla,mutlulukla canım :)

    YanıtlaSil
  2. sağol canım sizinde inş.yeni evlerer yeni bebekler :))

    YanıtlaSil
  3. aman da aman.. bebişiniz erkek mi?.. inşallah hayırlı uğurlu bi evlat olur.. ve inşallah ablası da krdeşine kolaylıkla alışır.. biz çok çektik başlarda...

    YanıtlaSil
  4. canım hayırlısı olsun
    mavi kıyafetler ne şirindir dimi ama :)
    dikkatli dikkatli yapın alışverişinizi sıcaklar fena
    ayrıca bizimde evde int. yok. telekom kutusu yoktu
    taktılar sağolsunlar bakalım ne zaman gerisi gelecek

    YanıtlaSil
  5. gülcancım erkek olacak kısmetse nazlı pek memnun değil hep kız istiyodu doğrusu bende. ama sağlıklı olsunda önemli diil tabi. bakalım neler yaşıcaz doğunca bizde

    YanıtlaSil
  6. bana telekom deme canım ya valla 1 ay uğraştım nihayet bgün açıldı telefon ve internet

    YanıtlaSil
  7. hadi hayırlısı :)
    bizimde geçen hafta açıldı

    YanıtlaSil