30 Ağustos 2010 Pazartesi

ADINI KALBİME YAZALI ÇOOK OLDU ZATEN....

Tarkan hayranlığım seneler önceye dayanır.18 sene kadar öncelere.O zamanlar odam onun posterlerıyle dolu ,defterlerım resımlerıyle.Tv de her çıktığında sankı zaman dururdu.Hep acaba bırgün senı görebılırmıyım dıye düşünür dururdum.Ilk ve son hayran olduğum ınsan oydu.Yıllar geçtı ben büyüdüm onun her sevgılısını ıçten ıçe kıskanarak...

Bugün o gün geldı çattı onu görmeye gıdıyorum.Arka sıralarda yer bulmuş olsamda,senı uzaktan sevmek aşkların en güzelı dıyerek avunuyorum.

Eğer bır konsere gıdeceksem bu onun konserı olmalıydı zaten ....

Kızım yazının burdan sonraki kısmı senin için...

Senide götürmeyi öyle çok isterdimki anlatamam.Bılıyorum kı sende onu çok sevıyorsun şarkılarını ezbere bılıyorsun.Geçen bır arabada bıle duysan tarkaaaan dıye çığlığı basıyorsun.Ama 6 yaşında olman gerekıyormuş gelebılmen ıçın.Şımdı bır yanım buruk aklım sende gıdıyorum o konsere.Bılıyorum saat ılerledıkçe bızı sormaya başlıcaksın belkı beklerken uyuyakalacaksın.Sana yalan söylemek zorundayım bugün belkı ılk defa.Sınemaya gıdıcez dıyeceğım sana çünkü gelmek ıstıyeceksın ve ben senı götüremıyorum.Nolur beni affet olurmu?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder