3 Temmuz 2010 Cumartesi

mim

Uzun zamandır mim cevaplamıyordum özlemişim.İnci minci mimlemiş beni.konu şu aşağıdaki kelimelerin benim için ne ifade ettiği....

Başlıyalım bakalım...

Felsefem:İnsanları tanıdıkça hayvanları daha çok seviyorum
Hayat:Herkese zor ama, bana daha bi zor sanki
Çocukluk:Çok özlediğim ve asla geri gelmicek olan...
Güneş:Hiç sevmez oldum tansiyonumu düşürüyor..
Gözler:Kalbin aynasıdır :))
Yıldızlar:Yakınlaşınca deprem olmasından korktuğum.
Güzellik:Görenin gözündedir...
Sevgi:İnsanlarda gittikçe azalan şey
Aşk:Kızım ve eşim
Erkekler:Babam ve eşim dışındakiler umrumda değil
Savaş:Bitmeyecek olan ama bitmesi ümit edilen nefret
Ağlamak:En sık yaptığım eylem şu dönem
Deniz:İçinde olmayı pek sevmesemde özlediğim serinlik...
Ayna:Yılların en büyük kanıtı
Hayal:En sık yaptığım 2. eylem bi gerçek olsalar keşke.

bende Asumanı,Büşrayı,Pınarı mimliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder