8 Mart 2010 Pazartesi

YOKLUĞUN ÖYLE ZOR KI...

ÇOCUĞUMUZA

Sürekli meşguldüm o kadar sene

Seninle doyasıya oynayamadım

Sen beni çağırdın gel oyna diye

Ben bir türlü zaman ayıramadım


Giydirdim doyurdum seni kolladım

Sadece bunlar yeterli sandım

Bana oyuncağını getirdiğinde

Ben seni çoğu kez başımdan savdım


Yatağa yatırır seni okşardım

Sen uyur uyumaz hemen çıkardım

Şimdi o günleri çok özlüyorum

Keşke bir dakika fazla kalsaydım


Hayat ne kadar kısa, yıllar ne çabuk

Ne zaman büyüdü bu küçük çocuk

Ona dokunmak için uzandığımda

Ellerim boş kalır yüreğim buruk


Artık ne resimler ne oyunlar

Ne iyi geceler ne sarılmalar

Hepsi çok geride ulaşmak çok zor

Yaşanmadı sanki o güzel yıllar


Artık hiç işim yok, yapayanlızım

Günlerim çok uzun üstelik bomboş

Keşke istediklerini bir bir yapsaydım

Küçük arzuların şimdi çok şirin çok hoş

ALICE CHASE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder