6 Temmuz 2009 Pazartesi

Günlerin getirdiği...


Bebeğim uzun zamandır yazamıyorum biliyorum.Ama hevesimmi kaçtı desem,vakit bulamıyorummu desem bilmiyorum galiba ikiside.


Günlerimiz hep koşturmaca içinde geçiyor.Misafirler,gezmeler,parklar,havuz ...


Sen hızla büyüyor beni şaşırtmaya devam ediyorsun.Biliyormusun bugün ilk defa kolluklarınla seni hiç tutmadan ve sen havuzun kenarlarına tutunmadan suda durmayı başardın.


Sen mutlu ,gururlu ben senden mutlu :))


Biliyormusun eskiden bir kızım olsun isterdim hep,spor olarak yüzsün,sanatsal olarakta bale yapsın isterdim.Hala istiyorum ama benim değil senin ne istediğin önemli tabii.Bakalım neler yapıcaz birlikte.


Bu sene anaokuluna başlaman konusunda karara vardık nihayet.Şimdi iyi bir okul bulmakta sıra .Asıl zor olanda bu galiba.


Şimdilik böyle havadisler.Umarım daha sık yazabilirim bundan sonra...


Seni çok seviyorum ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder