17 Nisan 2009 Cuma

Dök içini rahatla

fotos2158uv8wo

Günümüzün ciddi bir kısmı parklarda geçmeye başladı.Hal böyle olunca Nazlış oynarken bende çayımı yudumlayıp kadınları gözlemliyorum.Parktaki diğer çocukların annelerini ve bakıcılarını.Bakıcılar zaten hemen kendini belli ediyor ya sürekli cep telefonuyla konuşuyorlar yada baktıkları çocuktan daha çocuk olup salıncakta sallanırken çocuğa bakmaz oluyorlar.

Gelelim annelere.Bu sabah gittiğimizde birisi çocuğunu kucağına almış onu kaydırma bahanesiyle kendini eğlendiriyordu,diğeri spor aletlerine binmiş uzaktan balkondaki komşusuna laf yetiştiriyordu,bir diğeri yanında getirdiği cariyeli duvar halısında çekirdek çitliyordu.Daha öncede defalarca gördüğüm bu kadın parkın yanındaki cafe tarzı yere inat yanında getirip halısını para tuzağına düşmüyordu:))

Kayaklardaki kadın sıkılınca kaymaktan gitti evine,çocuğu küçüktü parktan götürmek için kucağına alması yetiyordu.Spor aletlerine binen yorulup yanıma geldi, hava çok sıcak dedi çocuğun başına güneş geçecek.Şapka takmışsınız bişey olmaz dedim.Çocuğuna seslendi ‘’güzel kay düşersen gebertirim seniiiiiiii !!!!!’’

Ben sessiz izledim hepsini çayımdan bir yudum alıp,bıyık altından gülüyordum.3 kadındık parkta 3 te çocuk.Çocuklar Nazlıyla kum oynamaya geldiler bu vessileyle biz kadınlar birarada mecburi sohbete daldık.

Çekirdek çitleyen dediki büyütmüşsün kızı.Kardeş ne zaman dedi.Kardeş düşünmüyoruz dememle iki kadın taarruza geçti.Aaaaaaaaaa yanlız olmaz.

Bak ben tek çocuktum dedi çok çektim şimdi bu benim 4. dedi çocuğunu göstererek.En büyüğü üniversiteye gidiyor dedi gururla.Tabi dedi diğeri benimde 2 tane yanlız olmaz dedi tekrar. Hoppalaaaaaaa nerden çıktı şimdi sabah sabah nüfus çoğaltma isteği millette.. Olur olur dedim allah buna uzun ömür versin yeter dedim.Sıralamak istemedim bu tanımadığım iki kadına nedenlerimi.Bak dedi biri yapçaksan kışa yap bu okula başlamadan iyi olur yoksa daha zor işin.Şimdi zaten bunla eve kapanmışsın ikisi birden çıkar aradan.Tabi dedi diğeri.Bak benimki ilkokula gideken yaptım bunu, okula giden çok kıskandı derslerinden kaldı büyük o sene. İkisi benle konuşuyorlardı güya ama ben sessiz içimden gülerek aslında ikisinin muhabbetini dinliyordum.

Yok yok dedi diğeri kışı bekleme sen hemen yap yazın 3-4 aylık olur kışın doğurursun.Bizim kapıcı münevver öyle yaptı da kimse anlamadı hamile olduğunu.Yaza alırsın ikisinide gelirsin parka.Bizi seneye yine aynı yerde ama 3 kişi görmek istiyordu ilginç.

Eşin istemiyormu?

Yok oda istemiyor dedim.Benimki erkek olsun diye tutturmuştu ondan yaptım 2.yi dedi.

Ben sıkılmaya başladım bu muhabbetten ayyy… Zaten uykum var güneş tepemde,bi yandan nazlıyı gözetliyorum.Dedim İlknur kaçar.Nazlıya pasladım olayı.

Kızım hadi eve gidip banyo yapçaz.İyi günler diyip ayrıladım yanlarından.Bu yaz defalarca karşılaşacağım bu iki kadından tam anlamıyla kaçtım..

Neden hiç tanımadığımız insanların hayatlarına burnumuzu sokarız bilmem.Mesele 2. çocuk değil yaparım veya yapmam seni ne enterese eder.Niyetin havadan sudan muhabbetse aç memleket meselelerinden kurtaralım memleketi 2 dakkada.Özel hayata girmeyin kardeşim.Belki benim evliliğim kötü,kocam içkici,yada bir hastalığım var başka çocuğum olmuyor  vs.Bunumu duymak niyetiniz kendi halinize şükretmek isteğindemisiniz.

 

Beni kullanmayın kardeşim sabah sabah,ne zamandırda uzun uzun yazmıyordum bloğa bi yerde iyi oldu  oh be rahatladım…

10 yorum:

  1. ahahahahaa çok güldüm valla öyle bişey başıma geldiğünde ben daha da dumur ediyorum karşımdakini çok abuk bi cevapla :)
    yurdum insanı işte illa fikrini söylicek ha söylemekle kalmııcak bi de ısrar edecek
    enteresan bi milletiz ne yalan söyliim
    ben hala blougumda bi değişiklik yapamadım görüyosun di mi :)
    senin kadar becerikli olamadım:)

    YanıtlaSil
  2. ilknur'cum aklıma geldi nazlı'ya ne zaman kardeş yapacaksınız? (kafama bişi yemeden kaçıyorum ben öptümmmm )

    YanıtlaSil
  3. Türke durmak yaraşmaz diymi ama meltemcim :))
    Ben aslında taki ettiğim bloglar listesi silinmese her gün yeni şablon yapçam bloğa ama eklemeye üşeniyorum sen üşenme baharlık bişeyler yap bence :))

    .........

    Figencim valla çok güldüm yorumuna süpersin süppppppppeeeeerrrrrrrrr:))

    YanıtlaSil
  4. bu soru bana da çok soruluyor ve ardından "aaa yap, olmaz bi tane muhabbeti".. nasıl da aynı cümleler. inanamadım. türk kadını bu mudur yani?

    YanıtlaSil
  5. aaa gülcan sende yapıver bitane nolcak 2 dakkalık iş :))

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin İlknur'cum , zorlu bir yaz geçecek desene. aynı şekilde çok rahatsız olurum bu tip patavatsızlıklardan, baksana çocuğu yapmana karar verdiler mevsimi ayarlıyorlar.

    YanıtlaSil
  7. Canım böylelerine hımm evet öyle deyip kestireceksin konuyu.Ama seninkiler pek kestirecek tipler değil anladığım kadarıyla:))

    YanıtlaSil
  8. evet parklar da bu muhabbetler ne kadar çok oluyor değil mi?herkesin tercihi kendine boşver sen.ben en çok ''düşme yoksa gebertirim seni'' kısmını sevdim.Nasıl laf şimdi bu.Amaç ne acaba burada!!!!

    YanıtlaSil
  9. Çocukla çocuk gerçekten öyle mevsimi bile kararlı nerdeyse cinsiyetinede karar verecekler :))

    ............

    Büşra bende o cümleye çok güldüm varmı böyle bişi yaa

    YanıtlaSil
  10. BEN O CÜMLENİN FARKLI SÖYLENİŞİNE BİZZAT ŞAHİT OLDUM O DAHA KOMİKTİ.KADIN EL KADAR OĞLUNU MARKETE EKMEK ALMAYA YOLLUYO.CADDE VIZIR VIZIR İŞLEK ANA CADDE.BALKONDAN BAKIYO.BİDE SESLENİYO.(GEÇERKEN DİKKAT ET ALPEEEEEEERRRRR ARABA ÇARPARSA GEBERTİRİM SENİ BABANA SÖYLERİM ) BUNA NE DEMELİ
    ANNEANNE

    YanıtlaSil