13 Mart 2009 Cuma

Son 2…

DSC02736

Minnoşum , baban iş için şehir dışındaydı. Bizde babaannenlere yatıya gittik.Sen tabiki çook eğlendin.Bense mis gibi kokularla, hazır bir kavaltıya uyanmanın lüksünü yaşadım.Bol bol alışveriş yaptık halanla,mantılar yedik hepbirlikte…

Çok güzel ağırladılar bizi.Tekrar çok teşekkür ederiz.

Seninle aynı odada ,ayrı yataklarda uyuduk.İlk defa yanlız yatıp uyudun ve hiç yanıma gelmedin gece.İşte dedim bu bizim için dönüm noktası bugün.Ama öyle olmadı malesef evde yine geldin dün gece….

Ertesi gün teyzenin mevlüdü vardı. Ben yardım etmek için erken gittim.Sen babaannenle birlikte sonra geldin.Mevlüt boyunca arkadaşlarınla oynadın ,öğlen uykusu uyumamak seni sarstı ama yine gece 11’ e kadar dayandın.Akşam baban gelene kadar teyzende kaldık.Deden ve anneannende bizleydi.Dedenle top oynadın bol bol kikirdeştin.

Son iki gün bizim için çok güzel geçsede insanın evi gibisi yokmuş gerçekten.

Babanı ve evimizi,bu evde birlikte olmayı çok özemişiz bunu anladım….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder