9 Mart 2009 Pazartesi

Hafta sonu…

cats

Meleğim çok güzel bir hafta sonu geçirdik.Cumartesi teyzoş bizdeydi birlikte oyunlar oynadınız yine, uyudunuz… Akşamda enişten geldi hepbirlikte yemek yedik.Seninle zor olsada okey oynamayı başardık.Sonra saat geç olunca teyzoşlar bizde kaldı.Pazar sabahı en zoru seni onların uyuduğu odaya sokmama çabasıydı.Kahvaltıdan sonra çıktık seni babaannene bıraktık.Çünkü ikeaya gidecektik ve sen orda hiiiç rahat durmuyorsun.Sonunda çok istediğim montessori dolabını aldım sana.

Seni almaya geldik ve tabi kandilleştik babannenlerle.Ordan anneannenlerlede kandilleşip eve döndük.

Senin için olduğu kadar bizim içinde çok güzeldi hafta sonu.

Not:Resimdeki bereyi ben ördüm sana kızım biraz acemi işi oldu ama sen çok sevdin:))

8 yorum:

  1. Aman Allahım şu pozlara bakar mısın yaaaa...Tam abla olmuş bu kız annesi.Çok da tatlı olmuş,çok yakışmış beresi.güle güle kullansın Nazlışım:))

    YanıtlaSil
  2. sorma asumancım çok fena oldu bu kız :))

    YanıtlaSil
  3. teyzeyi çok seviyo demek ki. bi de çocukların en sevdiği şeydir uyuyan birinin yanına girmek. benim oğlum çok yapıyo. :) bere de gayet şık bence. güle güle kullansın ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Teyzesiyle büyüdü en çok ona düşkündür gülcan bildiğin gibi değil :))

    Teşekkür ederim bere için

    YanıtlaSil
  5. çok yakışmış çokk :) güle güle giysin ama zaten gülüyo cadı öptüm yanaklarından

    YanıtlaSil
  6. hiçde acemi işi olmamış bence çok şık:) ve nazlıya acayip yakışmış.Sayfan herzamanki gbi harika olmuş bu arada...

    YanıtlaSil
  7. bere süper olmuş valla...çok şık duruyor.kızın zaten güzel annesinin elleriyle ördüğü bereyi de takınca daha da güzel olmuş.maşallah...

    YanıtlaSil
  8. Figen ,Pınar ve büşracım beğenmenize sevindim ama üst kısmı daha bol olması gerekiyordu yana yatırınca daha güzel durması için naapalım birdahaki sefere artık :))

    YanıtlaSil