13 Ocak 2009 Salı

Teyzen gelin oluyor




Pazar günü teyzoşun çeyizini evine götürüp,yerleştirdik kuzum.Öyle güzel olduki.O kadar mutlu ve aynı zamanda hüzünlüydük ki....

Seni pembiş yatakta uyutmayı hayal ettim. Mutfağında sana pilav ısıtırken düşündüm teyzeni..
Hepbirlikte yemek yedik salondaki masada ,film izledik köşe koltukta :))

Dini nikahınıda kıydık teyzoşun cici evinde.Berketi bol,huzurlu bir ev olsun diye dua ettik.Kendilerinin evi almasını gönülden diledik.

İşimiz bitince seni gezdirmek istedim evde.Sen babaannedeydin mecburen.En kısa zamanda seninlede gidicez bol bol...

2 yorum:

  1. AH BEN NELER HAYAL EDİYORUM BİR BİLSEN KUZUCUM...HANDENİN DE ÇOCUĞU OLUYOR.YA SENİN EVİNDE YA HANDENİN EVİNDE ANNEANNE DEDE DİYE PEŞİMİZDEN KOŞTURUYORLAR ONLARI BABANLA PARKLARA GÖTÜRÜYORUZ.OYNUYORUZ.......İNŞALLAH O GÜNLERİ DE GÖSTERİR ALLAHIM BİZLERE.BENDE HEM MUTLUYUM HEM SULUGÖZLÜYÜM BU SIRALAR....

    YanıtlaSil
  2. Bende bende sorma anne valla ben evlenirken o mutlulukla pek farketmemişim ama kardeşin evlenmesi pek koyuyor adama hoş bende ilk hafta hep ağlamıştım :))

    YanıtlaSil