16 Ocak 2009 Cuma

Mim hımmmmm


Sevgili Figen mimlemiş beni.Ay çok sevindim.Ben bayılıyorum nedense bu blog oyunlarına:))

Bende yazılarını keyifle okuduğum Tuğba'yı mimliyorum.


1-En sevdiğiniz Kelime nedir?
Kuzu

2-En nefret ettiğiniz kelime denir?
Yakındayım

3-Sizi ne heyecanlandırır?
Nazlının yaptığı yeni bir şey

4-Heyecanınızı ne öldürür?
beklemek

5-En sevdiğin ses nedir?
Benimde kızımın sesi :))

6-En nefret ettiğin ses nedir?
eşimin telefonun çalma sesi

7-Hangi mesleği yapmak isterdin?
öğretmen

8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdin?
birkaç yerde aynı anda bulunabilme

9-Kendin olmasaydın kim olurdun?
kendim olmayı bile zor başarıyorum ben

10-Nerede yaşamak isterdin?
Deniz kıyısı herhangi bir yerde
Bodrum olabilir

11-En önemli kusurum ne?
Kepçe kulaklı olmam fiziksel kusurum,tezcanlı olmamda karakterik kusurum

12-Sana en fazla keyif veren kötü huyun nedir?
Dedikodu yapmak

13- Kahramanınız kim?
Annem

14-En çok kullandığın küfür nedir?
.mına koyyiim

15-Şu an ki ruh halin nedir?
sıkılıyorum

16-Hayat felsefeni hangi slogan özetler?
Dolu başağın boynu eğiktir...

17-Mutluluk rüyan nedir?
içi para dolu bir oda

18-Sence mutluluğun tanımı nedir?
Bir sen bir ben birde bebek gerçekten

19-Nasıl ölmek isterdin?
Uykuda, sessiz sedasız,acısız...

20-Öldüğünde cennete gidersen Allah'ın kapıda sana ne söylemesini isterdin?
Korkma bütün sevdiklerin burada yalnız değilsin demiş figen bende aynısını isterdim valla :))

4 yorum:

  1. Madde 14...bittim.
    Bence kadınların ağzına en çok yakışan küfür o...Nasıl olsa gerçekçi değil ya, onun için de küfür sayılmıyor kanımca :))

    YanıtlaSil
  2. diymi nasıl olsa mümkün olmayan bişey :)) gerçekten çok sık kullanırım bu küfürü bide başına hay koyarak :))

    msnde de kısaltmasını kullanırım a.q. olarak :))

    YanıtlaSil
  3. Kahramanınız "annem"
    bu cevap güzel umarım kızlarımızın kahramanı oluruz he?

    YanıtlaSil
  4. Ben olmam büyük ihtimalle çünkü bir kahraman olduğumu düşünmüyorum sıradan bir ev hanımı :((

    YanıtlaSil