31 Aralık 2008 Çarşamba

HEDİYELERİNİZ :)

  Sevgili primarima  hediyene ve postuna bayıldım.Bende hediyemi vermek istedim.Sana ve tüm blog arkadaşlarıma.

ilkim1Önce senin hediyen..Biliyorum sende benim gibi kepçe kulaklısın.Ben bu sene küpe takamamayı bırakıyorum.Sanada tavsiye ediyorum.Bu yıl içinde kalan bütün küpeleri tak olurmu ilk küpen benden.

Pınarcım sana Canın odası için almayı düşündüğün halıyı hediye ediyorm umarım beğenirsin.oyunivi3022

Sevgili Büşra sen süper anne adayı oldğundan bundan sonra sık sık ihtiyacın olacağını düşündüğüm bu masaj aletini hediye ediyorum.Tuzlu yememeye dikkat et ayakların şişmesin  olurmu.T6UU7H6E8AXGE8DDBRDP_L

Sevgili figencim köpeğin için nasıl bir uğraş verdiğini biliyorum.İşini kolaylaştıracak otomatik mama kasesi hoşuna gidecvektir diye düşündüm.kuy

Başakçım sana bebişlerinin hatırasını ömür boyu saklaman için bunu hediye ediyorum.H07_198106_W

çocukla çocuk sizlere birer keçe hobi seti düşündüm yine harika işler çıkartıp bize ilham verin diye4672g

sevgili gülaycım yorgun geçen hastane günlerinden sonra iyi bir spayı hak ettin.Yanız başına bir merkese gitmen zor olur diye düşündüm ve spa yı evine getirdim .

h

sevgili esra montessoriyi bana sen tanıttın ilk önce teşekkür ediyorum.Montessori dolabına yeni bir oyuncak benden olsun image053

Asumancım sana bu kitabı hediye ediyorum umarım okumamışsındır.

kboyut0152

defdefin güzel annesine ağacınıza asmak ve bizi hatırlamak için bu süsleri hediye ediyorum.

PE213088

durunun güzel annesi sana bu prenses kalıp setini hediye ediyorum prenses kızınla kurabiyeler yaparsın diye. CW6CFN66YZ9SPNYSMJ4N_L

nerminin annesine bu moptan hediye ediyorum ihtiyacı olduğunu düşündüm.h2omop

alpin annesi sevgili damla oradaki soğuk günlerde işine yarayacağını düşündüm.30464lw

çisenin güzel annesi yılbaşı akşamı süslen diye sana bunu hediye ediyorum.mb8992_6347a698fb6fcc6f6d1a7ccd8c0c0d1e_r1

Son olarak Rüzgar ve Gökdenizin anneleri canım komşum Gülsere...Zayıflamak için her yolu denediğini biliyorum .Umarım 2009 da incecik olursun.Nadide sultanın lahana kapsülünü hediye ediyorum.Umarım denememişsindir.oil3

Hepiniz umarım beğenmişsinizdir.UNUTTUĞUM KİMSE VARSA LÜTFEN KIZMASIN.ONLARA KOCAMAN ÖPÜCÜKLER HEDİYE EDİYORUM:))

11 yorum:

  1. İlknur süper süper bayıldım , ne güzel hazırlamışsın ben hediyeme bayıldım yüreğine sağlık , bende nazlı ve sana öpücüklerimi gönderiyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. hediyen için çok teşekkür ederim.çok makbule geçti....seni ve Nazlı'mı çok öpüyorum.Yeni yılda tüm dileklerin gerçek olur inşallah...

    YanıtlaSil
  3. aaaaa çok güzel, süpersiniz ÇOK mutlu olduk,bizde size kocaman öpücüklerimizi hediye ediyoruz,2009 güzel Nazlı'ya ve güzel annesine ve babasına SAĞLIKİMUTLULUK,HUZUR,SEVGİ GETİRSİN...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler:)Valla kepçelerime cuk oturucaklar...aslında hediyeleri seçerken, sana kulaklıklar varya hani ,pofuduk böyle ,kışın takmak için ,onlardan seçicekdim ,kulaklarını kapatır diyecekdim ama, belki kızarsın diye vazgeçip o şekerleri koydum, hehehe sende benim gibi kulaklarınla dalganı geçiyorsun oysaki:)
    Sağol bende mutlu oldum şimdi.

    YanıtlaSil
  5. hiç takılmam keşke koysaydın kulaklıkları :)) ben çok geçerim kendimle dalga . telefonu çekmeyen birine yaklaş kulaklarına ordan daha iyi çeker derim mesela heheheh

    YanıtlaSil
  6. İlknurcum tek keimeyle bayıldım, bayıdım....Harikasın.
    Saba sabah nasıl yüzümü güldürdün anlatamam. Çok incesin ve de çok yaratıcı.
    Yeni yılda herşey gönlünce olsun. Barış dolu bir yı olsun
    Hoşçakal

    YanıtlaSil
  7. İlknur yine beni kalbimden vurdun.Harika bir düşünce bu.Halı tam da istediğim halıydı çok sağol.Sizi seviyoruz:)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler İlknurcum beni de unutmadığın için.Hediyen çok hoş,okumamıştım iyi oldu :)

    YanıtlaSil
  9. Süpersin yaaa...hem duygulandım hem acayip mutlu oldum. Çok incesin valla.Yeniyılda aklından ve kalbinden geçen tüm dileklerin gerçekleşsin :)

    YanıtlaSil
  10. İlknur çok teşekkür ederiz. Çok geç gördük hediyemizi değil mi? Keçeden neler yapılmaz ki, çok mutlu olduk

    YanıtlaSil
  11. duygu : canım arkadaşım ya ben uzun zamandır bloğa giremedim şimdi gördüm hediye süper inşallah kızım biraz daha büyüdüğünde güzel güzel kurabiyeler yaparız ince düşünceli arkadaşım benim iyi ki varsın , öptüm nazomla seni...

    YanıtlaSil