11 Kasım 2008 Salı

Bu ne yaman çelişki böyle :))

08112008898

Nazlış son zamanlarda herşeyi ben yapıcam diyor.Büyümüş artık.Kapıyı ben kapatıcam,ışığı ben açıcam,sifonu ben çekicem,dişlerimi kendim fırçalıcam,kendim inerim,ben yaparım sözlerini o kadar çok duyar oldumki. benim ince çoraplarımla gezmeler,kalemle ruj sürmeler ,topuklu ayakkabılar da cabası tabi...

Diğer yandan da anne ben bebek oldum diyip, ya yatıp ellerini ayaklarını çırpıyor viyee viyeeeeeee diye ağlıyor,ya benim kucağıma yatıp meme yiycem ben bebek oldum diyor yada bebekken ağzına almadığı emziğiyle geziniyor.

Kızım bir karar vermelisin büyümekmi istiyorsun küçülmekmi?

Eğer büyümekse derdin aman ha yavaş büyü :))

Eğer küçülmek istiyosan ne ala çoookk memnun olurum :))

5 yorum:

  1. Nazlı çok şeker görünüyorsun fıstık.
    EEEEEEEE artık büyüdü herşeyi kendi yapacak annesi :)))

    YanıtlaSil
  2. yapsın tabi ama ışığı ben açıcam diyo ben açarsam onu dinlemeyip kapatıyo tekrar kendi açıyo inat çok fena

    YanıtlaSil
  3. merhaba.çok tatlı nazlı maşallah.gözlüğe bakılırsa büyümek istiyor,ağzındaki emziğe bakılırsa küçük olmak:))bize de bekleriz.
    www.aycicegimmmm.blogcu.com

    YanıtlaSil
  4. hemen ziyarete geliyoruz sizi yeni okuyuculkarımın olması süper

    YanıtlaSil