6 Kasım 2008 Perşembe

BEÖ Etkinliği -Kış hazırlığındaki hayvanlar

51ff5f16e4928dca010f9697d7bda4b7

Dün Nazlı'yla parktan dönüyorduk.Muhteşem bir kuş sürüsü üzerimizden geçti.Bende Nazlı'ya gösterdim.Durup geçmelerini izledik birlikte.Nazlı kuşlar gözden kaybolunca nereye gittiklerini sordu.

Bende artık havaların soğumaya başladığını.Kuşların üşüdüğünü.Daha sıcak yerlere uçtuklarını anlattım.Havalar ısınınca tekrar gelecekler dedim.

Bu ilk etkinliğimiz biraz spontane gelişti.Daha güzel bir hazırlıkla anlatmak istedim aslında ama Nazlı şimdi uçan kuşları görünce üşümüşler gidiyolar diyor.

Amacına ulaşmış etkinliğimiz bence ...

www.nazlitopkaya.blogspot.com

2 yorum:

  1. Dünyayı keşfetmeleri ne kadar heyecanlı değil mi?
    BEÖ nedir anlamadım bu arada.

    YanıtlaSil
  2. beö büyüyorum-eğleniyorum-öğreniyorum demek.Mail gurbumuz montessori eğitiminin bir parçası olarak 2 haftada bir konu belirleyip çocuklarla etkinlik yapıyoruz. Beö o demek :))

    YanıtlaSil