11 Ekim 2008 Cumartesi

Sizinkiler Altın Çiçeğin Peşinde

Dün annem telefon açtı.Ve bu oyuna Nazlışı götürmek isteyip istemediğimi sordu.Ben daha küçük desemde kardeşimin ilk tiyatroya 2,5 yaşında gittiğini öğrenince tamam dedim.Şimdi dedemiz bilet bulabilirse bu hafta içi Nazlış ilk oyunununa gidecek.Şimdiden heyecanlandım, çünkü oda bizler gibi tiyatroyu çok sevsin istiyorum.Sizde gitmek isterseniz işte program.
(BÜYÜK HALİNİ GÖRMEK İÇİN YAZININ ÜZERİNE TIKLAYIN.)

Velilere özel pedagog, çocuklara sürpriz hediyeler
Proje kapsamında, gösterimin yapılacağı illerde çocuklar salonda keyifle oyunlarını seyrederken, Pedagog Elif Koca da fuaye alanında çocukların aileleriyle sohbet toplantıları gerçekleştirecek. Oyunu izlemeye gelenler fuaye alanındaki Müze Kart standından kart ve bilgi alma imkanı bulurken; TEMA Vakfı’nın ilköğretim okullarında Yavru TEMA adı altında yürüttüğü çalışmalara katılmak isteyen çocuklar da, Yavru Tema standından başvuruda bulunabilecekler. Oyunu izleyen çocukları çıkışta bir de sürpriz hediye bekliyor olacak. Her ilde, oyunu izleyen çocuklara Sizinkiler Puzzle’ı hediye edilecek.

Biletler için…
‘Altın Çiçeğin Peşinde’ oyunu için BKM’nin illerde kuracağı mobil gişeler ya da o ilde BKM biletlerinin satıldığı noktalara başvurarak, ücretsiz olarak bilet temin edilebilir.

Not:Biletler basın bültenleri ve afişinde yazdığı gibi Bkm gişelerinden değil,oyunun oynayacağı yerlerden temin ediliyor.Nasıl böyle bir hata yaptılar anlamadım.Şimdiden -1 oldu oyun gözümde ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder