1 Ağustos 2008 Cuma

Mim

Görüntü017

Son bir aydır blogculara bir rehavet çöktü sanki sıcaktanmıdır bilmem ama yazılar çok seyrek yazılıyor ve eski hevesle değil sanki.Hadi canlanın biraz bakalım.Bir mim yapalımda herkes kendine gelsin dedim.Bu yazıyı okuyan bütün blogcuları mimliyorum.

......................... yapmalıyım. Noktalı yeri doldurun mimi.

Hadi bakalım önce ben sonra siz.... Önce noktalı yere yazın sonra yazdıklarınızı sırayla yapın :)) Vee yazı sonunda sizde mimlemeyi unutmayın....

Kolay gelsiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnn..........

 

Kpss çalışmalıyım.

Lost 1. sezona başlamalıyım.

Nazlıyı tuvalete alıştırmalıyım.

Büyük bir temizlik yapmalıyım.

Annemlere istedikleri gibi bir ev bulmalıyım.

Küçük odadaki dolabı düzenlemeliyim.

İkea'ya gitmeliyim.

Bir çırpıda aklıma gelenler bunlar.Ben sıramı savdım. Şimdi listedeki dolabı düzenlemeye gidiyorum.

Hadi sıra sizdee....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder