29 Ağustos 2008 Cuma

Herkes tek sıra olsun :)

Buzdolabı reklam magnetlerini Nazlışa tahsis ettim ve ben mutfaktayken oyalanacağı bir şey bulmuş oldum.Onları yapıştırıp sökmek çok hoşuna gidiyor. Bulaşıkları yerleştirirken gözüme bişey ilişti.Nazlı bütün magnetleri sıraya dizip gitmiş.

Şekil 1 A

28082008242

Bende hemen çağırdım çok güzel olmuş annecim dedim.Şimdi masusçuktan yap fotoğrafını çekiyim dedim.

Tamam dedi.

Şekil 2 A

28082008241

Sonra bütün magnetler arasında apayrı yeri olan arçelik magnetini aldı.Üstüne koydu ve gülümse arçelik dedi.

Arçelik gülümsedi bende ölümsüzleştirdim.

Şekil 3 A

28082008244

Sonra arçelik kucağıma otursun öyle çek anne dedi.Tamam dedim.

Şekil 4 A

28082008246

Benim meleğimsin sen yaşama sevincimsin...

 

 

 

 

Diğer bir diyalog

-Sana tost yapıyımmı annecim istermisin?

-Tost getir anne bitanede meyva suyu!

-Nazlı hanıma bir meyva suyu, bir tost çek :))

2808200824728082008248 

28082008238 28082008234

Son fotodaki bebeğe dikkat Nazlı diyo ki anne bak bebeğin poposunu çizdim :)

5 yorum:

  1. bizim buzdolabı magnet harflerle dolu birde yeni aldık tahta araba,otobüs falan gerçekten çok eğlenceli ama harflerin çoğu buzdolabının yanına atılmış şekilde :)

    YanıtlaSil
  2. evet ada da bayılır magnetlere.ben de sayıları aldım ama canı sıkıldı mı hepsini biryerlere fırlatıyor.hala çoğunu bulabilmiş değilim.zamanında daninoların verdiği türkiye haritası magnetlerini hem kendime tamamladım hem de ada'ya.Ama ada kendininkileri kaybetti,benimkileri istiyor,ben de vermiyorum,he he.

    YanıtlaSil
  3. Yeni haline bayıldım sayfanın. Magnetler çok güzel oyuncaklar, birde promosyon mıknatıslı yapbozlar vardı onlar da çok güzel oluyor.

    YanıtlaSil
  4. Sayılı magnetlerden aldım oynamayı sevdi diye etrafa saçmaktan başka bişey yapmadı :))

    Sevgiler

    YanıtlaSil