6 Ağustos 2008 Çarşamba

Cep telefonunuz size özeldir...

nazlı

Ben blogtaki kadar, cep telefonumunda temasını değiştiririm.Çünkü çok sıkılırım hep aynı görüntüyü görmekten.Benim cep telefonu temalarımı indirdiğim bir site var.Site hem türkçe hemde bedava .Bugün yeni bir özelliğini keşfettim.Sizde tema yapabiliyorsunuz.Tek yapmanız gereken siteye üye olmak.

Ben ayrıca mesaj tonumu Nazlı'nın ''anne mesaj geldi'' sesini yaptım.

Eşim aradığında da 'anne baba arıyo'' diyor.

Böylece telefonum çaldığında yada mesaj geldiğinde yanımdakilerin ve tabi benim yüzümde kocaman bir gülümseme oluyor.

Sizin telefonunuz neden böyle çalmasın..

Sizin bebeğiniz neden cep telefonu temanızda olmasın...

Not:Nazlı iyiye gidiyor.Merak eden,arayan,yorum yazan herkese sonsuz teşekkürler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder