11 Haziran 2008 Çarşamba

Seni çok seviyoruz anneanne....

Nazlı yine öğlen uykusuna yatmak istemiyordu.Birlikte yatağına uzandık.Bir ara sessizlik oldu ve Nazlı birden bire cimcik cimcik makarna pişşşş yaptı.Hemde hareketleriyle.Ama ben ona bu oyunu öğretmemiştim ki.Nasıl ya dedim.Nazlı kim öğretti onu sana annem dedim.Anneanne öğretti demezmi.Annem yanımda olsa iki yanağınıda kocaman öperdim o an. hadi annem dedim kameraya çekelim seni bidaha yap dedim ve işte bu video ortaya çıktı buyrun...

2 yorum:

  1. ilk defa duydum,makarna tekerlemesini. Annesi çekiyor mu diye de kontrol ediyor Nazlı Hn. Oya küçümen'in bu şarkısını özlemişim.

    YanıtlaSil
  2. öyle uyanıkki uyumamak için her numarayı yapıyor zilli. oya küçümenin şarkısı babaya armağanım slayta çok uydu buyrun doya doya dinleyin efendimmm

    YanıtlaSil