23 Haziran 2008 Pazartesi

Hafta sonumuz...

Cumartesi günü annenne,dede ve teyze üçlüsü bizdeydi. Birlikte havuza gittik.Nazlı dedesiyle havuzda çok eğlendi.Fakat günümüz böyle güzel bitmedi. Havuz başında bir çocuk cep telefonumu  havuza attı. Bakıcısı güneşlenmekle meşkuldü ailesi ortada yok. O kadar sinirlendimki anlatamam.Bu yüzden şimdi fotoğraf ekleyemiyorum. Pazar günüde babamızla havuzdaydık ailece.Nazlının aqua dansı görülmeye değerdi.En çok üzüldüğümde ailece ilk havuz maceramızı görüntüleyememek oldu.Sorumsuz ailelerden nefret ediyorum.Bakamayacakları yani eğitimini veremeyecekleri, sorumluluğunu alamayacakaları,disipline edemeyecekleri çocukları neden yaparlar hiç aklım ermiyor.Bakalım telefon sorunum ne zaman sona erecek ne zaman yeni fotolarla geri döneceğim...

3 yorum:

  1. Çocuktur yapar diyemiyorum maalesef, çünkü ilgisizlik yüzünden , çevresine zarar vermiş oluyor. Geçmiş olsun İlknur.
    Yaz boyu havuz Nazlı'ya çok iyi olur. Çoğu çocuk çocuk havuzundan hoşlanmıyor sanırım, annelerinden ayrılmamak için mi acacab

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle sana katılıyorum ilknur.Çocuğu sıkmamak,özgür bırakmak tabiki lazım ama bir yandan da yakın takip gerekiyor.bu özgürlük başkalarına zarar vermek demek değil bazı anne ve babalar bunun farkında değiller malasef.çok geçmiş olsun.Havuzunuzda iyi eğlenceler...

    YanıtlaSil
  3. ben bu sayede bir zengin insaın 500 milyon için neler yapabileceğini öğrendim bi yerden iyi oldu ben yeni telefon alıcam ama onlara çok acıyorum en çok çocuklarına...

    YanıtlaSil