12 Haziran 2008 Perşembe

Dedelerin en şevkatlisi,babaların en mükemmeline...

adsız

Babacım, seninle hep arkadaş gibi olduk.Öyle anlayışlı öyle sabırlı bir babasın ki senden hiç korkmadım hep saygı duydum ve sonsuz bir sevgi.Erken evlendiğim için size istediğim kadar destek olamadığımı düşünüyorum.Çok zor günler geçirdik biliyorsun hep yanında olmak istedim ama olamadım.Çok şükür ki hepsi bitti.Sen hep sağlıklı ol hep arkamızda ol.

Şöyle bir düşündüm seninle yaşadıklarımı hem kocaman bir gülümseme kapladı yüzümü, hem gözlerim doldu.Hatırlıyormusun ilk sigaramı yakaladığında kitaba el bastırmıştın.Şimdi gülüyorum ama kimbilir o gün nasıl yıkılmış, ne kadar üzülmüştün.Birgün evde misafir vardı.Ben ortadan kaybolmuştum.Gece beni sokaklarda ararken sevgilimle (şimdiki eşimle yani)el ele yakalamıştın.İlk ve son tokatımı yemiştim o gün senden.Şimdi anlıyorumki sevgilim değildi kızdığın, benim kaybolmuş olmamdı korktuğun.Başıma bişey geldi diye ne kadar korkmuşsundur tahmin edebiliyorum şimdi.Ama en acısıda bunları şimdi anne olunca anlamam, o anlarda seni çok üzdüğümü bilseydim sana yaşattıklarımı emin ol yapmazdım baba.Senden para isterdik hep ne alcaksınız diye sorardın.Bişey alcaz derdik.Ne alcağımızı söylemeden vermezdin para.Şimdi anlıyorum nedenini o zaman her seferinde niye sorduğuna anlam veremesemde şimdi biliyorum nedenini babam.

Denize giderdik seninle,gezerdik çok.Gülhane parkı,Gümüşyaka,Yenikapı bana hep çocukluğumu hatırlatır sayende....Annemin nöbetçi olduğu günlerde bizimle nasıl ilgilenirdin annemin yokluğunu hissettirmemek için ama hep hissederdim baba, hep oda bizimle olsun isterdim.Şimdi yine tutsan elimizden annemi sürücü kursundan alıp Sarıyer'e gitsek,pamuk şeker alsan bize yine Kumburgaz'da denize girsek yüzmeyi öğretsen yeniden...

Ama şimdi sıra Nazlı'da onada yüzmeyi öğretir misin babacım? Çünkü öyle güzel öğretiyorsun ki su üstünde durmayı, hayat boyu asla dibe vurmuyor insan.

Seni çok seviyorum ne desem az biliyorum ama çok seviyorum işte başka anlatma yolu yok.Sen mükemmel bir baba ,şahane bir dedesin. Nazlı senin gibi bir dedesi olduğu için çok şanslı, bende babam olduğun için tabi.

BABALAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM BABAM İYİKİ VARSIN ,İYİKİ BENİM BABAMSIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder