6 Mayıs 2008 Salı

Home-office iş arıyorum...

ikeaofis_splash

Nazlı artık büyüdü bana eskisi kadar ihtiyacı yok.Fakat yuvaya başlayacak kadarda büyümedi yada bana bu fikir hoş gelmiyor.Gelgelelim ben artık çalışmak istiyorum.Günlerdir home-office iş konusunu araştırıyorum bulduğum tek şey çeviri yada pazarlama - satış.İkiside bana uymuyor.Çünkü yabancı dilim yok ve telefonda annemle bile zor konuşuyorum, Nazlı konuşmak istiyor ,hiç rahat bırakmıyor. Bana internetten yürüteceğim online bir iş lazım ,aklınızda bulunsun eğer böyle bir iş olursa hazırım bekliyorum...

2 yorum:

  1. Merhabalar,blogunuzu yeni keşfettim ve çok hoş buldum.Nazlı da çok tatlı maşallah,Allah bağışlasın.Benim kızımda 15 aylık oluyor yakında.Kızınızla mutlu günler dilerim,sevgiler.

    www.tatlibebek.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler.bizde iadei ziyarete gelicez sevgiler

    YanıtlaSil