24 Nisan 2008 Perşembe

DALYA DEDİK...


glitter-graphics.com
Birgün internette dolaşırken bir bebeğin sitesine rastladım.Annesi herşeyini yazmıştı siteye fotoğaflarını eklemişti yazılara.Nazlı 1 yaşına yeni basmıştı o zamanlar.Düşündüm benim kızımında olsa ne güzel olurdu.Ve başladım araştırmaya meğer benim site sandığım o sayfa blogmuş.O zaman öğrendim bunuda. Araştırdım okudum çok gece uykusuz kaldım.Ama nihayet benimde bloğum olmuştu.Yani kızımın bloğu.İlk yazımı yayımladım.Hiç yorum gelmemişti okunmuyordum.Sadece eş,dost akrabalara vermiştim adresi onlar okuyordu biliyordum.Ama olsun du kızım büyüdüğünde bu adresi verecektim ona ve açtığında şok olacatı.Bu yeterdi bana.Birgün bir mail aldım.Yazılarımdan birine yorum gelmişti.Nasıl sevindiğimi anlatamam.Farkedilmek çok güzeldi.Defalarca okudum o yorumu çok değerliydi benim için.Şimdide yüzlerce yorum aldığım söylenemez ama her yorum o ilki kadar değerli bunu biliyorum.
1 yıl önce yazmaya başladığım bloğumun bu 100. yazısı.Yazmaya başladığımdan bu yana hayatımın değiştiğini hissettim.Bazen sevinçlerimizi bazen hüzünlerimizi paylaştım sizlerle.Ve bugün 1oo. yazıyı yazmanın sevincini paylaşıyorum sizinle.
Bu blog kızıma hem hatıra hem hediye olmakla birlikte,banada bi nevi terapi olmuş bunu farkettim.Sorumluluk hissettim yazmayınca yada gurur duydum yorumlarınızı okuyunca.Dostlarım oldu bu sayede sıkı dostlarım.O dostlara sevindim kimi zaman kimi zaman onlarla ağladım.
Şimdi bakıyorumda ne güzel bişey yapmışım bu bloğu yazarak.

SEVGİLİ ARKADAŞIM,DOSTUM PINAR; BAHSETTİĞİM BLOG SANA AİT VE GÜZEL OĞLUN CAN'A TABİKİ...İLK YORUMU YAZANDA SENSİN VE BUNCA ZAMANDIR SÜREKLİ YAZAN BENİ HİÇ YANLIZ BIRAKMAYANDA. SANA ÇOK ŞEY BORÇLUYUM.NAZLI'DA TABİ.VE SEN BUNLARI BİLMİYORDUN.EN VAZGEÇTİĞİM, BLOĞU KAPATMAYI DÜŞÜNDÜĞÜM ZAMANLARDA BİR YORUM YAZIP BENİ TEKRAR HEYECANLANDIRANDA SENSİN.

HERŞEY İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER PINARCIM.EN ÖNEMLİSİ DOSTLUĞUN İÇİN...

10 yorum:

  1. Dalya dediniz demek :)
    Zaten sulugözlüyüm bu aralar, çok duygulandım okurken yazını.
    Pınar bu anlamda kesinlikle çok başarılı ben de sizleri tanımayı ona borçluyum.Bu arada bu sanal görüşmeleri artık gerçek hayata taşımanın zamanı geldi dedik ve....
    yarın ya da cumartesi blogumuza bakın :)

    YanıtlaSil
  2. çok merak ettim şimdi. bugün yazsan olmazmı?

    YanıtlaSil
  3. BU BLOG SADECE SANA TERAPİ DEĞİL BANA DA TERAPİ OLUYOR ..GÜZELİM TORUNUMUN HER ANINI FOTOĞRAFLARINI VİDEOLARINI ANINDA TAKİP EDEBİLİYORUM.HER SABAH İŞYERİMDE DE EVDE DE OLSAM ACABA BUGÜN BİRŞEYLER YAZMIŞMI KIZIM ?TORUNUM NELER YAPMIŞ DİYE MERAK EDEREK BAKIYORUM.BİLMEM FARKINDAMISIN AMA BEN BİRŞEYİ KEŞFETTİM..SENDEKİ EDEBİYAT VE YAZILARINDAKİ GÜZELLİK İMLA KURALLARINA UYGUN YAZMAK TÜRKÇEYİ DOĞRU KULLANMAK VE EN ÖNEMLİSİ DUYGU DOLU YAZMAK EN BEĞENDİĞİM ÖZELLİKLERİNDEN OLDU.SENİ HER ANLAMDA KUTLARIM BLOG HEPİMİZİ MUTLU ETTİ.SAKIN BİTİRME SİZİ SEVİYORUM

    YanıtlaSil
  4. bende tam tersi çok devrik cümleler kurup, anlatmak istediğimi ifade edemediğimi düşünüyorum.Çok kısıtlı zamanda yazıp pekte önemsemememden kaynaklanır sanırım. ama bundan sonra dikkat edicem annecim söz...

    YanıtlaSil
  5. İlknur'cum okuyunca çok şaşırdım ve duygulandım hemen eşime söyledim onunda çok hoşuna gitti.Eşime söylediğim şuydu;İnsanın eski arkadaşlarından değilde yüzünü hiç görmediği insanlardan çocuğuna gelen ilgi,Can ne yapmış acaba diye merak edilmesi,sevilmesi o kadar hoş bişey ki anlatamam.Bende bu blogla kafamı dağıtıyorum.Belkide iyi bişey yaptığımı düşünüp mutluluk duyuyorum.Benim içim bir görev halinde Canın blogu.Sıkıldığım bunaldığım zamanlar olmuyormu?oluyor tabiki bazen yazamıyorum bazen üstüste bişeyler yazıyorum.Ama sonuçta sizlerden kopamıyorum.Bana dostum dediğin için çok teşekkürederim.Birilerinin dostu olabilmek gurur verici bişey.İYİ Kİ VARSINIZ.HEP YANIMIZDA CANIMIZDA OLUN...
    Can ve ben çok teşekkür ediyoruz.
    Nazlı hayatı takibe devam :)

    YanıtlaSil
  6. pınarcım gerçekten öyle bi hastalık olduki bu blog mesela geçen gün canın hasta olduğunu yazmıştın günün herhangi bi zamanında öyle otururken can düşüveriyo aklıma nasıl oldu acaba diyorum.yada birisi bi süre yokum diye yazıyo her gün geldimi acaba diye bloğuna bakıyorum.mesela şimdi başağa takıldı kafam nazlı 4 aylıkken hamile kalsam napardım acaba diye kara kara düşünüyorum.öpüyorum seni herşey için teşekür ediyorum

    YanıtlaSil
  7. "Kara kara "düşünüyorum filan yazıp beni üzme :) Bak ilk üç ay sendromu yüzünden zaten sulu gözlüyüm ağlarım sonra :):)
    Çok korkutucu değil mi?
    Evet kabul ediyorum, hem korkutucu hem zor. Eğer eşimin ve annemin desteği olmasaydı asla cesaret edemezdim. Hele de zorlu hamilelik dönemi geçirdiğimden kucağa alma yasağı varken...
    Gündüz sabah 10 gibi annem geliyor ve öğlene doğru oğlanı alıp çıkıyor. Akşam ise eşim oğlanı annemden alıp eve geliyor ve yatana kadar o ilgileniyor. Yani bana sadece gece mama verme kısmı kalıyor.
    E hal böyle olunca, gözünü korkutan ve zor gelebilecek herşey kolaylaşıyor :)

    YanıtlaSil
  8. canım benim yanlış anladın beni. yani nasıl olur gibisinden düşünüyorum.kendimi yerine koyuyorum falan.yoksa çok güzel kardeşiyle ikiz gibi olacaklar 1 sene sonra allah sağlıkla büyütmeni nasip etsin

    YanıtlaSil
  9. :) yok yok merak etme yanlış anlamadım. Hem bu aralar gel-gitlerin iyi kısmındayım :)
    Şimdi insan hamile olunca herkese tavsiye edesi geliyor o yüzden madem nasıl olur diye düşünüyorsun arayı daha fazla açmasana :) :) :)

    YanıtlaSil
  10. ben almıyım alanada mani olmıyım :)) bakırköyden toplarsınız beni sonra kafamda hunilerle :))

    YanıtlaSil