7 Ocak 2008 Pazartesi

Bir elimde cımbız, bir elimde ayna umurumda mı dünya?

Bu pazar anneanneye yemeğe davetliydik.Ayşen ablanın yurtdışından gelmesiyle bütün aile birarada olduk.Anne ve baba diette oldukları için pek bişey yiyemeselerde çok güzel geçti tabiki..

DSC01897-2

Eniştesi Nazlı'ya yeni yıl hediyesi bebek almış.Bebek bir çanta içinde bigudisi, ruju,tarağı ,aynası ile beraber. Nazlı bebeğin pek yüzüne bakmadı desem yeridir bütün akşam ruj sürüp elinde ayna, kafasında bigudiyle dolaştı.Süslü mü olcak ne ?Kime çekti bilmem?

DSC01921-1 DSC01922-1

Gittikçe dilleniyo ve dahada sevdiriyo kendini.Ayşeeee diyo ayşen ablası eriyo. Kadir abisine abi yaaaa diyo..Kadir abisi kucağından indiremio..

DSC01898-1

Ninesi Nazlı'ya tuvalet alışkanlığı kazandırmam için bütün gece ısrar etsede ben hala kendimi ve Nazlı'yı hazır hissetmiyorum.Hala gece uykuları düzene girmedi ve havalar çok soğuk yaza kadar erteledim kafamda, tabi o zamana kadar kendisi söylerse onu bilemem.Zorlamadan atlatmak için bir kitap bile aldım henüz okumaya başlamadım elimdeki kitap bitince başlıcam.

Bütün bunlar anneannem için pek bişey ifade etmiyo çünkü ne kadar erken başlarsan o kadar kolay öğrenir, annen 1 yaşındayken söylüyodu tuvaletini diyip duruyor. Ah anneannem ahhhh allah başımızdan eksik etmesin seni inşallah...

DSC01918-1

İşte geceden diğer kareler...

DSC01912-1DSC01928-2DSC01915-2DSC01910-3

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder