23 Ocak 2008 Çarşamba

20. Ay

24.12.2007neco banu 060Nazlım bugün 20 aylık oldun. E dün hastane çantanı hazırlıyordum. Ne zaman doğdun ki sen? Ne zaman geçti 20 ay da koca kız oldun?Oysa daha dün kız olacağını öğrenmemiş miydik?
Zaman akıp giderken hızla büyüyorsun. O kadar güzelleştinki anlatamam yavrum.Seni ilk gördüğüm an geldi aklıma ıslak farelere benziyordun.Seni bi öptüm prensese dönüştün bebeğim..

Neler yapıyorsun şimdi anlatmakla bitmez. Beni kızdırdığında hemen gönlümü almaya çalışıyor; annem,aşkım,bebeğim diyip boynuma sarılıyor, başınıda omzuma yaslıyorsun. Bu en dayanamadığım an oluyor tabi.Babanın işten gelişini dört gözle bekliyor, geliş saatini biliyor, kapı çaldığında baba geldimi diyorsun. Evet kızım baba geldi diyorum açıyımmı diye soruyorsun aç diyorum koşup kapıyı açıyorsun.Babana bi sarılıyorsun o an kadar güzel bir şey daha izlemedim ben hayatımda.Babanın pijamalarını vermek en seviğin iş hemen koşup onları getiriyorsun.Evde ayak işlerini yapıyorsun hemde görevi tamamladığında kendinden emin ve mutlu bir yüz ifadesiyle.(Nazlı ışığı aç kızım, kumandayıda ver hayır televizyonunkini değil dijitürkünkini, o bardağı kaldır yerden, al bu telefonu babana götür)Artık ne biberondan nede suluktan içmiyorsun bizim gibi bardaktan içiyorsun büyüdüm edasıyla yanlız gece sütünü biberonla içiyorsun .Sevdiğin şarkılar var onları dinleyip eşlik ediyorsun. Müzik zevkin biraz kötü ama bunu bil murat boz neysede şu fatih üreği dinlemek işkence be kızım.. hadi lililiyi açıyımmı dediğinde dünyam kararıyo yaw... En sevdiğin bebeklerin asuman ve şahane biz aslında şahika koymuştuk adını sen şaaane diyinceadı şahane oldu.Onları besliyor uyutuyor altlarını değiştiriyorsun hemde aynı benim gibi mesela uyuturken eeee e pişşşşşş piş diyorsun. Altını değiştirirken öööfffff inenç yapıyorsun...

Dün akşam banyo yaptın saçların nasılda uzamış kıvırcık olduğundan belli olmuyor ıslanınca omuzlarını geçiyor rapunzelim benim.Saç kurutma makinesinden hala korkuyorsun ilerde eminim en sevdiğin ev aletine dönüşecek fön çektirmek için delireceksin.

Tek sorunumuz yemek yemen ayan piyav bıkana başka bişey istediğin yok. Ama dün ilk defa 1 köfte yedin tek başına hemde.. Ye bebeğim yeki hemen büyü yok yok vazgeçtim büyüme böyle kal yok ya böyle kalma biraz büyü işte aman ne biliyim artaya karışık yap bişeyler..

Bize o kadar şens getirdinki evimize bereket , bolluk getirdin.Çok şanslı bebeksin ama farkında değilsin Kadir abinin dediği gibi.

Seni çok sevdiğimizi biliyorsun zaten ve bunu yeri gelince koz olarak kullanıyorsun.Sen yokken hayat çok anlamsızdı bunu unutma. Herşey senin için hayatımız sensin meleğim iyiki bizimsin canım yavrum ...

blog kurdele

2 yorum:

  1. Allah içimize şu annelik duygusunu verdiği için çok şanslıyız...

    YanıtlaSil
  2. Güzel yorumun sana ve güzel Nazlı'ya çok teşekkürler.Hepimizin yavrularının yaşları kutlu olsun...

    Büşra & Ada

    YanıtlaSil