3 Aralık 2007 Pazartesi

Cumartesi-Pazar

 DSC01754Bu hafta sonu çok güzel geçti.Cumartesi sabahı anneannemiz bizdeydi.Nazlıyla bol bol boğuşup atçılık oynadılar.Teyzemiz geç uyandığı için öğlende bize katıldı. Öğlen yemeğimizi beraber yiyip oyunlar oynadık.Ardıdan sırayla Şafak hala ve babaanne, başak hala,baba ve amcamız bize katıldılar.Nazlı ilk defa babaanne dedi. Tabi uzun zamanıdr bu anı bekleyen babaanne sevinçten ağlayacaktı.Halalarıyla oyunlar oynayan Nazlı babaannesinin elinden kuru fasülye pilav ve cacık yedi.Hatta baya çok yediği için gece başka bişey yemek istemedi.Ama gece acıkıp 2 kez uyandı bol bol süt içip uyumamak için direndi.Amcası Nazlıya ilk barbi bebeğini hediye getirdi. Nazlı hevesini aldıktan sonra uygun yaşa gelinceye kadar saklanmak DSC01769üzere dolaba kaldırıldı.

Pazar günü Nazlının 1.olduğu haberiyle başladı. Ardından kahvaltı hazırlanma,azcık öğlen uykusu ... Nazlı uyanınca 3. geleneksel altın günümüze katılmak üzere yola çıktık. Biz geç kaldığımız için herkes yemek için bizi bekliyordu. Hemen sofraya oturduk.Herkes yine bütün hünerlerini sergilemişti.Badecik hasta olmuştu.Bütün geceyi hastanede geçiren selin Ve hayrettin arkadaşlarımız o uykusuzlukla bide bizi ağırladılar.Badeciğe tekrar geçmiş olsun ve arkadaşlar misafirperverliğiniz için çok teşekkürler... Ordan çıkışta alışveriş yapıp eve döndük.Ve Nazlınında ateşi çıktığını fark ettim.Ölçtüğümde yanılmadığımı anladım 37,3  tü. Hemen duş aldırıp fitil koydum yatırırken düşmeye başlamıştı. Sabaha karşı tekrar çıktı ve uyandı sütünü içirip şurup verdim. Şimdi uyuyor pek neşesi yok ama ateş dışında DSC01775başka bir şikayetide yok.Bakalım inşallah biran önce düşer ateşi.Hasta olmalarına dayanamıyorum bebişlerin. Allah sağlıklı sıhatli bir ömür nasip etsin hepsine. Bu arada gün sırası bizde bayramın 4. günü aynı zamanda altın günümüz var efendim.Şimdilik bu kadar hoşçakalın.Nazlıya oy vermeyi unutmayın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder