23 Kasım 2007 Cuma

Nazlım 18 aylık

 

 

DSC01740Nazlım bugün 18 aylık oldu. Biz heyecandan kutlamaya dünden başladık.Teyzemizi yakaladığımız anda hemen klasik migros turumuza başladık.Teyzesi Nazlı'ya 2. bebek arabasını aldı hediye olarak.2. diyorum ilk bebek arabamızı babaannemiz hediye etmişti fakat Nazlı kendi oturmak isteyince kırılmıştı.Aynı olay 2. arabamızında başına geliyordu az kalsın.Annede kızına çok yakışacağını düşündüğü binlerce kıyafetten sadece 2 tanesini alabildi ,bugünde e-bebek.com 'dan sipariş verdiğim ayakkabı ve balsam krem gelecek.Ona dünyaları alsam az gelir  ama fazlada şımartmamak lazım.

Nazlı bütün toys r us 'ı kurcaladıktan sonra güçlükle mağzadan çıkarılabildi.Evde 270589ojuy9hqfkwheyecanla hediyelerini açtı.Teyzesiyle bol bol eğlendi.Cumartesi günü 18. ay kontolümüz ve aşımız var.Bakalım Nazlış ne kadar büyümüş.Çok ağlıcak yine doktor amcayı görünce ve tabi aşı olunca ben şimdiden bunu düşünüyorum.

Ben hala inanamıyorum benim kızım 1,5 yaşında.Eskiden yani Nazlı yeni doğduğunda 1,5 yaşında bir çocuk görsem ne kadar büyümüş, benimkide bu kadar olacakmı? diye sorular kafamı kurcalardı.Şimdi bakıyorumda Nazlım hala benim bebeğim,miniciğim çokta büyük bi yaş diilmiş 1,5... Ama diğer yandanda geride bıraktığımız 18 ayı düşünününce gurur,sevinç,hüzün,yorgunluk gibi birsürü duyguyu yükleniyorum. Ve 18 ayın uzun bir zaman olduğuna karar veriyorum.

DSC01746        Allah 18. yaşınıda görmeyi nasip etsin biriciğim.Sağlıklı,huzurlu,şanslı bir ömrün olsun...

(Fazla uzatmıyım annenin musluklar açılmaya başlıcak yoksa yine.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder