2 Kasım 2007 Cuma

Nazlı en tatlı akıllı bebek yarışmasında...



Sevgili Can'ın bloğunu gezerken akıllıbebek.com'un en tatlı aklıı bebek yarışması düzenlediğini öğrendim ve Can'a rakip olmaya karar verdim;)) Bu tatlı rekabette sizde yerinizi almak veya oylamaya katılmak isterseniz.http://www.akillibebek.com/sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Başvuru Tarihleri:
Başlangıç Tarihi: 01 Kasım 2007 Saat: 00:00
Bitiş Tarihi: 15 Kasım 2007 Saat: 17:00

Oylama Tarihleri:
Başlangıç Tarihi: 16 Kasım 2007 Saat: 00:00
Bitiş Tarihi: 31 Aralık 2007 Saat: 17:00

Aynı bilgisayardan günde 1 kez oy veriliyor bilginiz olsun.Nazlı'nın katıldığı fotoğraf aşşağıda belirtilmiştir.

2 yorum:

  1. GÜZEL YORUMUNUZ VE BLOG'UMUZU ZİYARETİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.HEPİMİZİN DİLEĞİ HASTA OLMADAN BÜYÜMELERİ AMA BU MÜMKÜN OLMUYOR.AMA ALLAH ÇARESİZ DERT VERMESİN.ÖPÜYORUZ.

    YanıtlaSil
  2. selam nazlı. annem de benim konuşmamı bekliyor hevesle. ben 10,5 ayı devrdim çoktan ama sadece ne olduğunu bilmediğim bir söz var onu söylüyorum "mamma, mamma" diye. her işe yarıyor. annemler aman ne istiyor ki diye koşturuyorlar hemen. öptük seni

    YanıtlaSil