24 Ekim 2007 Çarşamba

Kitaplar...



Kitapların faydalarını saymama gerek bile olmadığını düşünüyorum.Çocuğun gelişiminde ise tabiki çok çok büyük rol oynuyor kuşkusuz.Öncelikle şu an okuduğum kitaptan bahsetmek istiyorum sonra Nazlı'nın kitaplarından söz edicem.
Haluk Yavuzer Çocuğu tanımak ve anlamak.Soru cevap şeklinde hazırlanmış 1 yaştan 6 yaşa kadar okul öncesi dönemi kapsayan,anne babalara rehber olabilecek bir kitap.
Ben bu kitaptan sevgili Şafağa yani Nazlının halasına bahsederken oda bana tavsiye ettiği aynı yazarın Çocuk Psikolojisi kitabını verdi.Şafak anaokulu öğretmeni ve bu konuda çok hassas.Kitaba henüz başlamadım ama eminim çok güzel bir kaynak.

Halası Nazlı'yı kitapla ilk tanıştıran kişi.Ve işte Nazlının ilk kitabı üzerinde diş kaşıyıcısı ve çıngırağı olduğu için çok işlevsel bir kitap.Malesef Nazlı sayfalarını kemirmeyi tercih ettiği için şu an kullanılamaz vaziyette ama çok yararlı olduğunu söyleyebilirim.
işte Nazlı'nın diğer kitapları:
İlk sözcüklerim sevgili Zuhal ve Alper arkadaşlarımızın Nazlıya doğum günü armağanı getirdiği kitap
Pisi kedi yine Şafak halamızın hediyesi serinin diğer kitaplarını sırayla alacağım.
İşte ilk masal kitabımız Kıvırcık
İnternette fotoğrafını bulamadığım diğer kitapları:
Minik kitaplar serisi:Hayvanlar,Besinler
Read&play sesli yumuşak kitaplar:Müzik aletleri ve sesleri,Konuşan hayvanlar
Dokun-hisset kitabı:Ce-eee haydi beni bul

Kitap okuma alışkanlığını kazandırmak biz ebeveynlerin görevi lütfen bu konuda hassas olalım.Onlar bizim geleceğimiz...

2 yorum:

  1. tavsiyelerin için tşk ederim ilnurcum.
    süt konusunda doktor günde 300-400 cc içsin dedi.çünkü can aptamil tarzı bir devam sütü içmiyor artık.genelde hergün anne yoğurdu yiğiyor ama bazen değişim yap dedi yoğurt yerine süt verebilirsin dedi.peyniri çok sevdiği için kesmeye gerek görmedi.yani anlayacağın biizmki biraz obur :)

    YanıtlaSil
  2. maşallah arkadaşım dilini ısır nazar değmesin valla ben her gün ağlayarak mama yedirdiğim için bütün bebekleri benimki gibi iştahsız sanıyorum.Yedir anacım ne kadar yerse yedir ben çekiyorum sen çekme:,((

    YanıtlaSil