9 Ekim 2007 Salı

Canım kızım'a


Meleğim,prensesim,pamuk tenlim,yaşama sebebim,benim herşeyim... Bu sana ikinci mektubum ilkini sen doğduğunda yazmıştım.Şimdi düşünüyorum da sanki onuda dün yazmışım gibi.Ne çabuk geçti bir sene,ne çabuk büyüdük beraber...
Artık bir yaşındasın inanması çok güç ama evet bir yaşındasın.Kendimi çok şanslı hissediyorum çünkü bütün ilklerini beraber yaşadık seninle..İlk oturuş,ilk diş,ilk adım,ilk kelime...Her ilkin ayrı bir heyecan kattı hayatımıza ayrı bir sevinç.Hayatımıza kattığın anlam,evimize verdiğin neşe,bize yaşattığın bütün güzellikler için Allah'ıma binlerce şükürler olsun.
Şimdi kucağımda uyuyorsun ve malesef hastasın.Çabuk iyileş miniciğim olur mu?Kıyamam annemgözünden akan bir damla yaşa bile..
Ömrüm yettiğince hep yanında olacağım ve elimden geldiğince seni kötülüklerden korumaya çalışacağım,herşeyin en güzeli senin olsun diye uğraşacağım umarım başarabilirim.
1. yaşın kutlu olsun meleğim hayat sana hep güzellikler sunsun.İyiki doğdun ve iyiki bizim kızımız oldun seni herşeyden çok seviyorum prensesim..
ANNEN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder