4 Eylül 2007 Salı

Çok gezdim çook..Çok gördüm çokk..

Nazlı bu hafta çok eğlendi.Hayatında değişiklik bile oldu ufakta olsa.Perşembe gecesi mübarek kandil gecesi vesilesiyle aile büyüklerimizi ziyarete gittik.Nazlı ailenin ilk ve tek torunu olduğu için el üstünde tutuluyor.Kendiside bunun farkında olduğundan pek bi şımarıyor.Cuma günü ise anneannesiyle ilk otobüs macerasını yaşayıp Nihal teyzesini ziyarete gitti.Anneannesiyle karşılıklı koltuklara oturduğu için anneannesinin yanına oturan zenciylede yüzyüzeydi. Hayatında ilk defa bu kadar koyu tenli bi insanla bu kadar yakın olmanın şaşkınlığı yüzünde komik bi ifadeye sebep olduğu için anneannesi çok güldü.Bu yüz ifadesini ölümsüzleştirmek isteyen anneannesini ,annesi gideceğimiz yere çok yaklaştığımız için eline poşetler tutuşturmak suretiyle engelledi.Nihal teyzesinden sonra geçen haftalardan hatırlayacağınız yeni evli çift Cemal ve Ayşenin evine konuk olmak için yola çıktık.Nazlı ordada boş durmadı tabi luli tv diye bi kanal buldu kendine, çubuk kraker eşliğinde tv izledi.30 AĞUSTOS ZAFER BAYRAMI dolayısıyla atılan havai fişek gösterileriyle evimizin yolunu tuttuk.Cumartesi günü iki gün üst üste misafir ağırlayacak olmanın heyecanıyla temizliğe giriştik.Fatoş abla köyüne gideceği için muhabbet kuşunu bir haftalığına Nazlıya emanet etti.Nazlı o gün bu gündür ısrarla kuşu tutmak istiyo ve sesini taklit etmeye çabalıyo.Gelelim pazar gününeee..Pazar sabahı ailece kahvaltıya gittik.
Çıkışta anneanneya uğradık kapıdan Nazlı dedesinin boynuna öyle bi sarıldı ki anneannesi kıyamadı siz gezin biraz bide kalsın Nazlı çok özledik dedi.Durmaz falan diye düşünsekte hiç öyle olmadığını dönüşte gördük.Biz fırsattan istifade alışveriş yaptık rahat rahat gittik kahve içtik eski yerimizde çok sakin vakit geçirdik.Radyoda Nazlının sevdiği şarkılar çıkınca hüzünlendik bile.Nazlıyı almak için döndüğümüzde Nazlı annen geldi dediler o oyuncaklarıyla oynuyodu.Anne dedi yanıma geldi yüzüme bile bakmadan oyncaklarına geri döndü.gözlerime inanamadım.Bu kadar alıştığını hiç düşünmemiştim annemlere.Artık ilk fırsatta Nazlı'yı bırakmayı düşünüyorum onlara.Evimize doğru yol alırken Nazlı yeni oto koltuğunda uykuya daldı.Eve geldiğindede devam etti uykuya annede rahat rahat hazırlık yaptı. Akşam Teyzesi ve enişte adayı (aday dedim kısmet işi bu işler)yemeğe geldiler.Nazlı enişte adayını çok sevdi öpücük bile verdi.Pazartesi günü ise 3 arkadaş geldi Nazlıyı ziyarete.Annesinin liseden arkadaşları şimdi anne olmuş Nazlıya arkadaşlar çoğalmıştı.Bol oyunlu koşturmalı yaramazlıklı bir gün geçirdi Nazlı.Bu gün Salı ve Nazlı yorgunluğunu mışıl mışıl uyuyarak atmakla meşkul.